tisdag 17 september 2013

Långt förnamn

Shit vilket långt namn hon har, Emmanuelle Stardawn. Fast jag tycker att det är coolt att ha långa och ovanliga namn. Alla ska ju inte vara lika precis hela tiden. Hon såg ut som en riktig jockey faktiskt!

ps. Ni ska inte bry er om när jag svär. Det är ju faktiskt som en drog. Gör man det en gång,gör man det flera gånger. Alltså blir man beroende och tänker inte sig för. Man märker nästan inte ens att man skriver det. 

Jag är riktigt rädd för att bli avstängd på starstable online så jag säger inte sådana jätte elaka svärord. Speciellt inte när jag bråkar,för då kan de anmäla mig för det. Fast det är inte ofta jag bråkar med någon. Kanske 1 gång om året eller 2. Aja,det är sällan. Som ni nu vet. Kom inte och bråka med mig för det! Fast vissa gillar att bråka. Men jag brukar i sådana fall bara skoja. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Pumpkin