måndag 16 september 2013

Ny design

Som ni ser är jag väldigt tidig med min halloween-design. Men nu när jag kan lägga upp bilder på bloggen igen så ska jag börja blogga igen. Tänkte börja till halloween. Eftersom det är det närmaste högtid. Jag har saknat snön så mycket på starstable. Och nu kanske det blir svårare att blogga och spela eftersom jag börjat i 6:an och det är mer läxor. Speciellt i spanska. Nationella prov till våren och såklart betyg. Är lite sjuk just nu så jag måste krya på mig lite snabbt så att jag inte missar allt för mycket.
Jag tänkte lägga upp nåt slags schema här på bloggen,men det kanske kommer senare. Bloggen kommer nog uppdateras med designen just nu. Men ni kan kika in då och då.

Vet ni vad jag allra mest längtar till? Jo,tills det blir en julkalender här på bloggen,med lite finare och bättre priser än förra året. Man ska ju alltid tänka framåt,inte bakåt. Kom ihåg det!
Ni får ju naturligt vis komma med idéer till julkalendern redan nu. Blir ju faktiskt bara glad av det. Det är bara att lämna en kommentar eller mejla mig på alexandrahighforest@live.se . Fast jag läser kommentarerna oftare än min mejl. Det går absolut bra att komma med andra idéer till bloggen och massa annat.

Jag har ännu inte skapat ett instagram konto till starstable. Men jag har en egen,alltså min riktiga. Ni kan lämna en kommentar om ni vill ha den. Eller mejla,som där uppe :3



Men som sagt ska jag börja blogga seriöst till halloween,tillräckligt utvilad till dess. Ha de gött. Kommer säkert blogga lite innan också. Fundera ut lite priser till julkalendern och sånt. Man måste ta god tid på sig ju. Men vi hörs <3

Gammal bild men herregud så vacker <3 Har inte tagit det själv så ni vet. <33

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Pumpkin