måndag 30 september 2013

R.I.P The Lizards

Rubriken säger allt...som vanligt.....Vi ödlor är borta för alltid....bara att acceptera antar jag...
Egentligen fattade jag ingenting. Helt plötsligt så står det såhär i chatten. 

Den första klubben som jag verkligen trivdes i efter DS ( Dark Swans). Jo jo det är sant,trivdes inte i OP (Ocean Panthers) och de andra klubbarna. Här fann jag mina gamla vänner från DS....

Jag fattar inte att detta har hänt. Tänkte satsa på min karriär som ridlärare,men jag hann tydligen inte.....

Jag kommer verkligen sakna er ödlor <3 Tyvär som kommer vi ju aldrig tillbaka,som sagt :(

Varför,varför...varför.....varför...varför....varför...just....m..m..miig?....Klarar inte av detta. Allt som jag älskar försvinner ju. 

Är gråtfärdig,snart kommer tårarna.  Nu kommer dem..... wääääääää......wää....

Saknar er sjukt mycket. Ville verkligen bli ridlärare. Tränade just då när jag läste detta. :(

R.I.P  The lizards,skapad 19 september 2013(tror jag),upplöst 30 september 2013...


Ahhh,har inga ord kvar. Känner mig precis som när Hazel Darkside slutade på sso :'(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Pumpkin