tisdag 17 september 2013

Fakta om Alex :)

Namn:  Alexandra Highforest,men jag vill bli kallad Alex eller Saftbulle. Alltså Alexandra Alex Saftbulle Highforest

Ålder:  Jag är 12 år. Fyller år 21 februari :)
Bor:  I silvergladebyn

Djur:  Den svarta kaninen. Den har inget speciellt namn,kan kallas olika saker D:

Hästar:  Jag har 2 hästar. Min starthäst Bluedancer  är av rasen Jorvikisk varmblod och är riktigt tuff,han klarar helt enkelt allt. Han är född 22 augusti 2004. Ibland är han lite busig och lyder inte. Fast det mesta går bra för honom nuför tiden.
Lovemystery är min andra häst. Hon är av rasen Danskt varmblod. Man vet inte så mycket om henne. Fast hon är väldigt lugn och fin. Aldrig elak. Man vet inte riktigt hennes ålder. Hon är inte full levlad ännu så hon har mycket kvar att lära sig. Fast det kommer hon nog inte ha några problem med. Hon är köpt i Fort Pintá

Ponny:  Min allra första och enda ponny heter Winterpeak. Han är av rasen Jorvikisk ponny.  Alltså stammar han sedan länge från ön Jorvik. Han är helt vit med grå mule. Han är född 30 Augusti 2008. Alltså är han fortfarande väldigt ung. Mycket att lära

Hårfärg:  Blond

Sommar eller vinter?  Vinter <3

Favorit outfil:  

Frisyr:  Lång fläta

Favorit plats:  Har ingen men jag gillar att vara på höga höjder så att jag ser riktigt långt. Så jävla vackert <3

Bästa uppdrag:  Historie uppdragen, eller vad man ska kalla dom

Dåligt:  Att det kommit så mycket nya saker,hästar ponnyer m.m. Jag tycker faktiskt att det var bättre förr. Det kommer så morderna saker nu för tiden. Kan inte ni lugna ner er. Förresten så skryter nästan alla om sina hästar,även jag. Man tröttnar väldigt fort på spelet då. 

Och att man inte kan simma så långt med hästen. De borde skaffa badkläder och så finns det speciella platser som man kan bada på utan häst om man vill. Där man kan simma alltså.

Bra:  Att det kommer snö på vintern.


P.S  det här är mina åsikter så ni ska inte komma och kommentera något om att jag har fel. Alla tycker olika. Ni kanske tycker tvärtom som jag tycker,men ni ska inte komma och kommentera nåt taskigt då.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Pumpkin